biri beni hastaneye kaldırsın

geriniyorum kirliyavan sabahlara
legoları birleştirip sıvayarak kolları
fraktal örüntülerde tabuttan matematik
-oluş çalışıyorum o nasıl işletim sistemi
güzel friendzonelama beni!

kanguru fareleri hiç su içmezmiş
iyi gelmezmiş kuantum kalp ağrısına
sahte insanların yüzlerinden geçtim
n95 takmışlar bir de avurtları terli
güzel friendzonelama beni!

ben ışıksız caddeleri sevdim
arakaranlık duydum sokakları
kalın gövdeli dallarına bir ağacın
unuttum yine ne deniyordu o kuşa
güzel beni friendzonelama

sen oradasın ve küçük tansiyonum
kaynayan süt gibi köpürüyor
yoğurt yapıyorum ekşimiş acılardan
baslar çok iyi yani diyorum doktora
güzel beni friendzonelama!

şüphesiz sen meksika biberi değilsin
eğilsin önünde gark kuzgunlar eğilsin
mitolojik yaratıklar güzelliğinin envai
bence biri beni artık hastaneye kaldırsın
söyleyin ona friendzonelamasın beni!

Yorum bırakın